Thursday, 26 January 2012

BERAKHIRNYA EPISOD CINTA ..
  
 berdepan dgn kenyataan  yang diri ini tak mampu terus hidup dalam cinta . kerana tewas dgn perasaan cinta yg kian pudar. walau  kini  dia bukan  milik ku , pasti kan ada pengganti diri ku buat diriNYA 1 hari nnti yg lebih baik dan sempurna untuk mngisi hari-hariNYA. TAK KU DAYA menerusknnya ... walau ada hati yg terluka tapi ini lah kenyataan .. 
                biar gelombang yang cuba memukul ombak NAMUN, gemersik alunan rinduNYA buat insan yang pernah menyangi dan ku sayangi.. ia tetap kan berbisik di dasar hati . bertanyakan tentang kekasih dan cinta .. harusku akur dgn ketentuan  DAN BERDEPAN KENYATAAN  bahawa diriku kini sendiri..  ku  teruskn perjalanan tanpa CINTA DI HATI namun ku bekalkan NIAT untuk berjaya di hari kelak .. biar lah airmata yg mnjadi teman tatkala dugaan dtg melintang..  akan ku buktikan pada semua yang diri ini mampu berjaya !! INSYAALLAH :)  biar sejarah menjadi saksi, biar pengalaman menjadi bukti bahawa aku bukan lh seorang TAKUT akan kenyataan.. silakn sesiapa yng ingin mmbuat andaian , DIRIKU SUDAH LALI DENGAN permainan DUNIA, tiada siapa yang peka akan rintihan ini  tatkala diri mula di ulit mimpi indah RUPANYA  masih ada insan yang iri hati dengan kenyataan ...


                                           CORETAN :EKA PERINDU

Saturday, 21 January 2012

ibarat berjalan di tanah yg gersang .. tak mampu ku sembunyikan lagi rasa sepi yang teramat dlm diri walaw pada pandangan kasar aku gembira dan terhibur . umur semakin meningkat dewasa hari sering brtukar ganti, mngambil masa mneyndiri untuk sentiasa fikir apa yg trbaik untuk aku terus hidup tnpa rasa serba tak kena .. mungkin kptusn kali ini akan menyakitkan hati bnyk PIHAK namun apa yg mampu ku katakan aku MANUSIA tak lari dr kesilapan  tutur kata ku pula tak mmpu menerangkan PERKARA SEBENAR .. tindak tanduk ku tak mampu menipu perasaan sebenar 
aKU WANITA bukan saja lemah MALAH mudh berlinangan air mata . kerna tak mampu bersuara hnya mmpu memendam rasa. ku ingin bebas terbang sprti enggang NAMUN ku sedar syapku hnya sprti pipit .
namun,, apa yg ku mahu adalah ketulusan sbnr kehidupan dalam diri ku ini, ingin tenang wat selamanya  ~~~~ ku harap kau mngerti istilah ini~. . .


SALAM PERINDU :)

Monday, 16 January 2012

 alhamdulillah tugasan  kali ini dh pun selesai,
 par time pun ok jgk blm ready lh nk krje FULL TIME .. BTw thanks kpd BOS saya :) happy go lucky orngnye ,pndai wt lawak pn ea :) 
 kpd yang terlibat terima kasih krna kerjasama dan comitment yg tinggi
 leps ni kite OUT STATION PULA bling2!*


Thursday, 12 January 2012

:( rasa nak menjerit tak siapa yg tahu. sdh2 lh kalau dh tak suka sekalipun jgn lh kau aibkan orang lain. hati ni seringkali ingin meronta2.. melepaskn semua yg trpendam !!!!!! namun x trdaya.. bayangn silam mnghntui tiap ruang kekosongan hari  aku....  aku tahu kau lebih percayakn orng yg kau sayang sekarang .. tngok aje lh sejauh mana kebenaran tu. penat sgt dh rsenye aku bdbat dgn kau. ckop lh untuk kali ini. kau teruskan dgn cara hidup kau, aku dgn care aku. kau jgk cakp aku ni asik sakitkn hati kau. ok FINE  lps ni xkn ada lagi insan ni nk dtg dlm hidup kau. biarlah sakit kau buat aku.. aku xkn bals . KECUALI bila kau dh melmpaau2 dgn keadan sekarang. xd gunanya lh, kau dpt ap? aku dapat apa? kau amik lah apa yg kau carik slme ni..
 PIPIT takkan sama terbang tinggiNYA  dengan ENGGANG ..   biarlah aku terus pendam sebuah duka. tp jujur aku cakap.. lama2 aku pendam aku sndiri tak mmpu nk mmndamnYA terase bengkak yg teramat dlm diri aku. bagi aku ckup lh .. kalau mmng bukan jodoh.. ttp bukan. hIDUP ini bukan 1 pksaan. aku redha dgn ketentuan NYA .. semoga kau bahagia dengan jalan yg kau pilih.,,

                                                    SALAM PERINDU

Sunday, 8 January 2012

alhamdulillah selesai sudh resepsi perkahwinan  kakak tercinta KARTINA SHAMSUDDIN dan psngn pilihan nya NORISHAM BIN RAZALI semoga kkl hingga ke akhir hayat.
terima kasih kpd semua ahli keluarga yg sporting bnyk kerja keras  .. ABAH DAN MAK tahun depan dh blh timang cucu nmpknye heee.. aku plk dpt ank buah baru AUCH!! :) alaaa.. tomey2. *
           happy sgt2.. bila dpt sme2 bkumpul  sama2 kn? kn?
 semoga  lps ni ramai lg yg timang mnntu mcm wak PON & wak MOS kite ni setahun dpt 2 menntu hehehe.. terbaik lh!! i love you
                                                                       SALAM PERINDU

Friday, 6 January 2012

assalamualaikum, pagi ini bangun dgn rse tenng  alhamdulillah,, tp knp ya tiap kli duduk berseorngn mesti airmata ni jatuh. trse sebak sgt dgn smua kngn dulu. ya saya mengaku tak mmpu nk lupakn semuanya begitu je.  
  walaupun.. dh berkali2 cuba. hnya doa ku pnjatkn buat mereka yg jauh.
apa yg ku harapkan ... agar mereka sentiasa dalam keadaan sihat2 slalu .. dan juga berharap takkan lekang TALI PERSAUDARAAN & silaturrahim kita...



                                          ( salam perindu ) 






KENANGAN DI SMK MERU  __ i miss you alls friends  korng mmng  trbaik ;)





TERCETUS ILHAM TATKALA MEMBONGKAR ISI HATI SEBENAR
lirik by :(EP) __________ 2008

shoot time 16 dec 2011