Thursday 12 January 2012

:( rasa nak menjerit tak siapa yg tahu. sdh2 lh kalau dh tak suka sekalipun jgn lh kau aibkan orang lain. hati ni seringkali ingin meronta2.. melepaskn semua yg trpendam !!!!!! namun x trdaya.. bayangn silam mnghntui tiap ruang kekosongan hari  aku....  aku tahu kau lebih percayakn orng yg kau sayang sekarang .. tngok aje lh sejauh mana kebenaran tu. penat sgt dh rsenye aku bdbat dgn kau. ckop lh untuk kali ini. kau teruskan dgn cara hidup kau, aku dgn care aku. kau jgk cakp aku ni asik sakitkn hati kau. ok FINE  lps ni xkn ada lagi insan ni nk dtg dlm hidup kau. biarlah sakit kau buat aku.. aku xkn bals . KECUALI bila kau dh melmpaau2 dgn keadan sekarang. xd gunanya lh, kau dpt ap? aku dapat apa? kau amik lah apa yg kau carik slme ni..
 PIPIT takkan sama terbang tinggiNYA  dengan ENGGANG ..   biarlah aku terus pendam sebuah duka. tp jujur aku cakap.. lama2 aku pendam aku sndiri tak mmpu nk mmndamnYA terase bengkak yg teramat dlm diri aku. bagi aku ckup lh .. kalau mmng bukan jodoh.. ttp bukan. hIDUP ini bukan 1 pksaan. aku redha dgn ketentuan NYA .. semoga kau bahagia dengan jalan yg kau pilih.,,

                                                    SALAM PERINDU

No comments:

Post a Comment